All FAQs (Helpie FAQ)

Sample of All FAQs (Helpie FAQ)

Helpie FAQ

  • Leveren jullie ook alleen Restaurant kassasysteem software/hardware?
    Wij leveren onze kassasystemen en kassasoftware niet apart van elkaar. Op deze wijze kunnen wij onze kwaliteit waarborgen. Echter is het wel mogelijk om diverse hardware onderdelen uit een Restaurant kassasysteem set te halen.
  • Hoeveel categorieën/producten kan ik toevoegen in het Restaurant kassasysteem?
    Er zit geen maximum hoeveelheid in het aantal categorieën en producten wat kan worden toegevoegd in het Restaurant kassasysteem.  
  • Wat is het voordeel van gebruikersprofielen in een Restaurant kassasysteem?
    Ons Restaurant kassasysteem biedt de mogelijkheid in het creëren van gebruikersprofielen. Iedere gebruiker kan aparte rechten worden toegekend.
  • Hoe importeer ik mijn menukaarten en plattegrond naar het Restaurant kassasysteem?
    Als onderdeel van onze service importeren wij eenmalig kosteloos de menukaarten en plattegrond in jouw Restaurant kassasysteem. Vervolgens ontvang jij na de installatie training in hoe dit zelf aangepast kan worden.
  • Zitten er verborgen kosten in jullie Restaurant kassasysteem sets?
    Nee. Wij bieden een all-in prijs aan waarin zowel de hardware, software en service verrekend zijn. Het enige waar rekening mee gehouden dient te worden, zijn de transactiekosten voor het pinnen. Deze bedragen €0.07 per pintransactie en 1.95% op creditcardtransacties (Visa/Mastercard).
  • Werkt de mobiele pinautomaat ook kassagekoppeld aan het Restaurant kassasysteem?
    De mobiele pinautomaat heeft, in tegenstelling tot de vaste pinautomaat, geen directe koppeling met het Restaurant kassasysteem.
  • Hebben jullie een koppeling met Thuisbezorgd?
    Het is mogelijk om Thuisbezorgd op de achtergrond van jouw Restaurant kassasysteem te draaien (via T-connect). Zodra een bestelling binnenkomt, verschijnt er een melding op het kassascherm. Als de bestelling geaccepteerd wordt, print de printer direct de bon uit.
  • Komen jullie het Restaurant kassasysteem installeren?
    Ja, wij plannen een installatiedatum met jou in. Vervolgens komt onze monteur langs om de installatie en training op locatie te verzorgen.
  • Hoe snel kunnen jullie een Restaurant kassasysteem leveren?
    Na akkoord plannen wij normaliter binnen 2 weken een installatie in.
  • Wat zijn de garantievoorwaarden van het Restaurant kassasysteem?
    Bij ons ontvang jij maar liefst 5 jaar fabrieksgarantie op het hele pakket. Deze garantie is van toepassing op schade (bij normaal gebruik) en storingen.
  • Heb ik internet nodig voor het Restaurant kassasysteem?
    Ons Restaurant kassasysteem valt zowel online als offline te gebruiken. Echter adviseren wij altijd om het systeem op een vast netwerk (of Wi-Fi) te laten draaien. De pinautomaat moet daarentegen wel verbonden zijn met het netwerk.
  • Simple FAQ
    Simple FAQ Content
  • Simple FAQ - 2
    Simple FAQ Content - 2
Restaurant Kassasysteem
Logo